poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Wstęp musi być !

Blog powstał za namową osób, z którymi dzieliłam się przeróżnymi przepisami kulinarnymi, na smaczne potrawy, a w późniejszym czasie na ich 'dietetyczne' lub lżejsze wersje bądź całkowicie nowe eksperymenty :)

Szukam inspiracji na innych blogach kulinarnych, ale wiele rzeczy wymyślam sama, testuję, próbuję, modyfikuję, smakuję, przekonuję się do wielu nowych produktów, których dawniej nie jadłam.

Kim jestem? 24letnią już-za-chwilę-panną-młodą <olaboga!>, która 8 miesięcy temu przewróciła do góry nogami życie kulinarno-dietetyczne swoje i swojej drugiej połowy, w wyniku czego na tę chwilę straciliśmy oboje po ok. 15kg. W walce o lepszych siebie, o lepszy wygląd, ciało, samopoczucie i zdrowie. Moja walka to nie ostatni zryw na dietę przed ślubem, to chęć zmiany swojego życia na dobre :)

I o tym chcę tutaj dla Was pisać, o jedzeniu, gotowaniu, przepisach, pomysłach, ćwiczeniach, mitach związanych z dietami i odchudzaniem (a jest ich tak wiele!).

Dlaczego Liskowe Love? Bo to blog o miłości - do pysznego jedzenia, gotowania - takiego z miłością!
Wszak najlepsze potrawy wychodzą spod ręki zakochanej kobiety*, która ma dla kogo gotować :) Bo nic nie cieszy bardziej, niż druga osoba pałaszująca ze smakiem efekty naszych pomysłów.

*pomijając pierwszą fazę zakochania, gdy doprawiamy potrawy podwójnie, albo w ogóle zapominamy to zrobić!

Pozdrawiam Was serdecznie!

3 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością na więcej! Powodzenia!

    PS: W ustawieniach komentarzy polecam wyłączyć weryfikację obrazkową, bo to zUo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyłączałam, coś mi się nie zapisało :)

    Będzie, będzie więcej, bo pomysłów w głowie mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja czekam! Blog w zakładkach, będzie czytane! :)

    OdpowiedzUsuń